Maaseuturahoituksen viestintäkanava Hämeessä
tie
posstetusivu
etusivukokeilu
konejaksi
previous arrow
next arrow

Yritys Asiakkaasi Silmin, Hyvinkää

Aika: Perjantaina 23.2.2018 kello 12.00-16
Paikka:  Hyyppärän kartano, Hyyppäräntie 31, Hyvinkää
(Paikan päällä mahdollisuus omakustanteiseen lounaaseen ennen tilaisuuden alkua)
Miten kehität liiketoimintaasi tarjoamalla ainutlaatuisen asiakaskokemuksen?  Miten saat asiakkaat palaamaan aina uudelleen juuri teidän palveluidenne pariin?
Nyt edistetään maaseutuyritysten liiketoimintaa ottamalla erityisesti huomioon asiakkaiden saamat kokemukset. Laadukas tuote ei yksistään riitä, vaan on myös huomioitava millaisen kokemuksen asiakkaat teiltä saavat ja mietittävä millaisena he yrityksenne näkevät. Samalla saatte kehitysideoita aiheen asiantuntijalta.
Aikataulu:
12.00 Tilaisuuden avaus ja alustusluento FT, kouluttaja, tutkija ja luennoija  Marjo Kamila

  • Asiakaskokemus on mielikuvakokemus. Mistä mielikuvat syntyvät?
  • Asiakkaat arvot ja tunteet
  • Ympäristön ja henkilöstön merkitys palvelukokonaisuudessa
  • Asiakkaan palvelupolku? Mitä tarkoitetaan palvelueleillä?


13.00 Työpaja, vetäjänä Marjo Kamila

  • Ohjatusti toteutetaan osallistujan omaan yritykseen liittyvä kehittäminen palvelumuotoilun menetelmällä

Työskentelyn lomassa kahvi.
16.00 Tilaisuuden päätös
InnoRuoka -hanke järjestää tilaisuuden yhteistyössä Boosti –hankkeen kanssa.
Tapahtuma on avoin ja maksuton kaikille!
Ilmoittautumiset 19.2.2018 mennessä osoitteeseen hanne.vainikka@hamk.fi
Lisätietoa: http://kasvuahameessa.fi/tapahtumat/yritys-asiakkaasi-silmin/